Ämne: Limiteringar
Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-17, 07:02   #265
Wagner
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HL333982 Visa inlägg
Skumt. Jag nappade iförsig aldrig på deras bonus. Undrar om det kan påverka? Jag fick satsa i princip hur mycket jag ville under två dagar dagar och efter limitering fick jag fortfarande spela flera hundra.

Gjorde uttag igår på 12,4k och fick pengarna samma dygn utan att behöva skicka in dokument...

Spoiler:
De måste vara sjukt rädda för bonusspelare.



Men har de verkligen rätt att byta utbetalningsmetod? Står inget i deras villkor om att de skulle ha den rätten. Jag minns en gång när ett bwin-konto jag använde (har bara ett ) blev låst och de krävde utbetalning till bankkonto, vilket jag inte var så himla sugen på. Lite juridiska mail fram och tillbaka om deras avtal, som liknade Expekts, och en vacker dag damp pengarna ner på MB-kontot ändå


Expekt är lite speciella. Jag hade 4-5 konton och plockade hem deg till ett och samma bankkonto!!

Tyckte det var både säkrare och mer praktiskt att få hem till den enda person jag litade på, mig själv. Givetvis inget som skulle fungera i dag. Men Expekt har bara funnits sen 1999 så det var inte evigheter sen, bara som det känns.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat