Citat:
Ursprungligen postat av KP
Vilken utdelningsnivå kommer ni lägga er på vid reduceringarna? 200k+ eller 200k-?
och finns inget som hindrar att det finns fler bolag 
|
Ska jag vara helt ärlig har jag i mina tidigare bolag aldrig gjort sådana uträkningar likt de som hatten skriven i det inlägget jag länkade till. När jag gör stryktipsrader har jag lagt ned tid på att få fram fakta om form, skador, statistik och på vintern har vi inom mina tidigare bolag haft diskussioner om hur stor del vädret påverkar. Wigan kanske har större chans att kriga sig till ett X borta mot Arsenal vid ösregn och råkyla... Men det har ju kanske hänt någon enstaka gång vid extrema väderförhållanden att man tagit med detta i beräkningarna.
Jag har aldrig varit med i något bolag där vi innan bestämt att vi ska satsa på minst 200 000 vid tretton rätt varje omgång. Huvudsyftet har varit att man får tretton rätt, fast inte endast med storfavoriterna som vinnare. Som svar på din fråga: Detta är något som får diskuteras bland mig och de som vill haka på. Men om vi är mellan fyra och sju pers som var och en satsar 200-250 tycker i alla fall jag att ribban måste läggas lägre än 200 000 kr. Detta utesluter väl dock inte att man
kan vinna mer än det?