Halvdan kväll/natt med 2/4 och något minus i kassan. Men nya tag idag. Cardiff spelades redan igår, lägger till ett par spel till.
Ogiltigt spel-ID: 1113587
Satt och funderade på om inte Villarreal stod lite väl högt i odds idag mot en nykomling. Började leta lite info när jag såg Tipparen1,s rek på spelet och det bekräftade mina tankar. Stort cred till dig Tipparen1

. Känns onödigt att skriva så mycket, läs reken som finns istället. Håller ner insatsen då det är premiär.
Ogiltigt spel-ID: 1113585
Lite av ett fegisspel. Många bra pitchers som kastar ikväll, bla några av de jag brukar backa upp så kan komma fler brännbollsspel lite senare.
Hur som helst så är Reds ett riktigt bra hemmalag med 38-21 denna säsong. Cubs gör inte någon bra säsong alls och bortaspelet har varit bedrövligt med 16-42 i W/L denna säsong. Har hållit mig borta från att spela mot Cubs ett tag då de verkade ha fått liv igen men nu är formen hos dem återigen usel. Lagen spelade mot varandra häromveckan och trotts att Cubs spelade hemma (där deras spel varit betydligt bättre än på bortaplan) så visade Reds klass och Cubs hängde inte med alls. Cubs är 0 av 6 de senaste 6 matcherna borta och deras bortaspel håller inte mot ett så bra hemmalag.
Vad gäller pitchers så kastar Arroyo för Reds. Han tillhör inte mina favoriter men har 8-7 i denna säsong och en ERA på 3.95. Wood kastar för Cubs (Har tidigare spelat i Reds) och är 4-8 denna säsong med en ERA på 4.52. Så även när det gäller nattens pitcher ser jag en lite fördel för Reds.