Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-17, 14:11   #11
patriknil90

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 510

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Nä anledningen till att jag undrar är att man vill att alla ska vara medvetna om vilka förutsättningar bolaget ges. Iom att alla har olika åsikter/tankar. Så inte deltagare hoppar av och på titt som tätt.

Dvs högre utdelning=man kan gå lottlös tre månader utan en krona inspelat. Medan lägre utdelning = man siktar på att pricka fler omgångar men reducerar bort skrällomgångar.

Bara så att alla är med på vad tanken med bolaget är.
Jag är intresserad av att vara med i ett bolag med lägre insatser (200-500/andel och max 5-7pers) men då ska inte omgångens 3 största favoriter spikas osv. Utan jag vill hellre ha en liten chans på stora potten än en stor chans på liten pott.

Om det är något ni kommer satsa på är jag intresserad av att vara med.
Okej, jag är med dig! Om vi tar denna första omgång som exempel och som streckfördelningen ser ut just nu: Arsenal (74%), Fulham (63%) och Birmingham (69%). Så hade jag personligen garderat alla tre. Sen kommer den stora frågan! Om man ska reducera så att max en eller två av dessa favoriter vinner? Ska man reducera så att minst en av dessa vinner eller går det bra även om ingen skulle vinna...

Detta är ju en smaksak som handlar precis som du säger vilken nivå man inom bolaget vill lägga sig på angående utdelning. Det känns åtminstone som att vi har liknande tankar om hur denna nivå ska läggas. Jag har absolut inga problem med att få tretton rätt med en utdelning på 30 000-50 000...

Fast självklart inte med en utdelning på 200k-10 millar heller
patriknil90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat