Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-17, 20:15   #21
patriknil90

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 510

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

peozz: Du är välkommen att vara med. Om du bara är en regelbunden spelare på stryktipset och därmed vet ungefär hur man ska tippa för att det ska bli aktuellt med de lite högre summorna i utdelning så kommer dina "egna rader" i kombination med att du kör med ett bolag(dvs flera gånger högre insats än om du spelat själv) ge dig bättre möjligheter att få tretton rätt vid skrällrika omgångar. Vi lär dig det du behöver veta om egna rader och hur du genererar dessa (finns gratis- och betaltjänster för detta). Det är inget svårt att lära sig om man bara har bra koll på stryktipset.

peozz och KP: Då säger jag härmed att vi kör ett bolag där vi siktar på de större utdelningarna! Så hoppas jag att jag har er med på tåget!

Tomas63: Det är kul att du vill vara med. Allra helst skulle jag ju vilja ha någon som är insatt och ser detta som en bra möjlighet att omsätta sina kunskaper i uttänkta system. Jag prioriterar allra helst de som vill vara mer delaktiga än det du beskriver. Men jag vet att ditt intresse finns, om det ändå skulle finnas plats för någon som glider med på ett bananskal och inte är så delaktig.

HL333982: Du är välkommen. Sett din tråd och tror verkligen att dina kunskaper och tillvägagångssätt kan vara nyttiga när det handlar om Stryktipset och egna rader!
patriknil90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat