Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-17, 22:35   #22
Overplayer

Overplayers avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Betting självförtroendet är verkligen inte på topp just nu och det går lite segt. Det vill inte lyfta ordentligt och det enda som egentligen har fungerat den senaste månaden är Baseballen. Men jag ger inte upp!.

Ogiltigt spel-ID: 1114547

Här gör jag det förbjudna. Jag har tidigare förespråkat att Frankrike borde asfalteras då jag har en teori att fenomenet underspel härstammar härifrån. Överspelen lyser allt som oftast med sin frånvaro i detta land och därför kan man få väldigt fina odds när man väl spelar. Monaco har storsatsat inför denna säsong och man vill tillbaka till högstaligan. Det vimlar av offensiv kraft i laget men de första omgångarna har också visat att man har en hel del problem bakåt då man vann med 3-2 hemma i senaste omgången. Guingamp gör allt som oftast mål hemma. Det som gör saken extra intressant för mig att lagen har en fin överspelshistoria när de möts. Lagens 7 senaste möten när Guingamp varit hemmalag har gått över. Nu är många av möten spelade för många år sedan men ifjol vann Guingamp med 4-0 hemma mot Monaco. Detta är givetvis inget självklart spel men jag finner stor värde i det höga oddset och måste därför testa med en mindre insats. Om inte annat får jag se det som ännu en läropeng i detta underland.

Ogiltigt spel-ID: 1114539

Finns en riktigt fin historia mellan dessa lag. För ett antal år sedan var det dessa lag som var absolut bäst i Danmark och titeln stod mellan dem. Det finns därför en gammal rivalitet mellan lagen och även om FCK är det klart bättre laget numera har Bröndby en förmåga att höja sig i mötena med FCK. Men under de senaste säsongerna har FCK varit allt för starkt. Man har 4 raka hemmasegrar mot Bröndby och sett till säsongsinledningen är det inte mycket som talar emot att det ska bli en 5,e raka.

Senast redigerad av Overplayer den 2012-08-19 klockan 00:25.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat