Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-18, 13:49   #38
lucky75

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1810
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grobarbn Visa inlägg
Jag använder Block Tips. Företaget gick i konkurs så att jag har min gammal stationer data kvar i garaget barra att köra stryktips och europatips. Programmet klarar att köra matematiska reduceringar med olika "krav" som jag själv vill, men efter alla år, min erfarenhet säger att 12 rätts garanti system är mer lönsamma än egna rader med samma garanti plus några krav som man ställer.Jag använder programmet sedan 2002 och dom personer som jag hänvisades till i flashback forumet började med reducerade system 2009. Jag tog tid och läste hela tråden och det visade sig att dom kom fram till sist att reducerade system med 12 rätts garanti är minst lika lönsamma och värda som matematiska system som reduceras med olika krav. Jag kör ensam varje väcka R-4-6-432 och ligger i plus i flera år. Om vi skulle köra bolag så är det större system som gäller för min del (min favoriter är R-9-0-1326 ; R-7-2-648 och R-5-5-648).Jag är ute efter vinst oavsett hur stor den är. Hellre vinner jag varje vecka några tusen lappar än vänta på stor vinst som aldrig kommer (Jackpott idag med flera hundra rader med 13 rätt = några tusen lappar)
håller med om att hellre vinna ofta än den eviga väntan på storvinsten....
har hört av flera att R-9-0-1326 var ett mkt bra system, som dom saknar...
skulle ju va intressant å testa....
lucky75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat