Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-19, 00:30   #30
Overplayer

Overplayers avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Galet trött nu så blir inga jättemotiveringar men lägger ett par spel till imorgon redan nu. Kommer säkerligen mer under morgondagen.

Ogiltigt spel-ID: 1116960

Chelsea fick en usel start på förra säsongen och jag är övertygad om att de inte vill upprepa det. Man har gjort sig av med en del äldre spelare som Drogba och tagit in nya yngre spelare som håller hög klass. Wigan har inte imponerat i träningsmatcherna inför säsongen.

Ogiltigt spel-ID: 1116965

Det här spelet är vad jag kallar en klassisk fegisdubbel. AZ har tappat några riktigt bra spelare från ifjol. Bla Rasmus Elm som var väldigt viktig för dem och inblandad i mycket. Dock håller man fortfarande hög klass i Holland och möter här ett av lagen som bör tillhöra botten när säsongen summeras. AZ galet bra hemma med och förlorade inte en enda match på hela förra säsongen (Hinner inte kolla detta nu men relativt säker på att så är fallet) i ligan.

City möter nykomling Southampton. Ett lag som jag förövrigt gillar starkt då det svänger ordentligt om dem och de gav mig fina pengar i fjol med massor av överspel. Ska vara klasskillnad här och allt annat än Cityvinst vore förvånande.

Senast redigerad av Overplayer den 2012-08-19 klockan 19:03.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat