Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-21, 10:43   #49
Overplayer

Overplayers avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Ogiltigt spel-ID: 1120677

Jag är en fakir ut i fingerspetsarna men jag kan inte låta bli detta spel. Jag såg Youngs match igår och som jag skrivit tidigare gjorde det nästan ont i ögonen av att titta på spektaklet. Young var allt annat än bra och hade inte Mayer skadat sig hade han vunnit matchen i två raka. Nu möter Young Lopez som är helt ok på Hardcourt. Nu har inte Lopez någon jätteform men här ska det vara klasskillnad. Jag har väldigt svårt att se att Young ska ha en chans i denna match om han inte vaknar upp och helt plötsligt börjar spela tennis som han gjorde för ett år sedan. Men jag ser ingenting som tyder på detta. Lopez har till skillnad från Mayer en bra serve och som Young spelar får man väldigt mycket gratis och det gynnar en duktig hardcourtspelare som Lopez.

Jag spelar näst intill aldrig odds under 1.50 då det går någon form av magisk gräns för mig där när det handlar om att hitta värde men här kan jag inte låta bli. Ska noteras att oddset startade på 1.38 av första bolag som släppte oddsen sent igår och oddset har gått upp. Jag har svårt att se varför men har förhoppningsvis inte missat något. Dock börjar pinnen sänka oddset nu och jag tror det finns stor risk för att de kommer gå ner under dagen. Jag går in med 7U vilket är ovanligt mycket för att vara mig då jag värderar Lopez vinstchanser som mycket höga.

Med tanke på min tennisform under senaste tid vågar jag mig inte på ett 2-0 spel till Lopez även om jag ser det som fullt möjligt.

Senast redigerad av Overplayer den 2012-08-21 klockan 19:27.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat