Citat:
Ursprungligen postat av HL333982
Haters gonna hate
Jag är medveten om att det kan sticka i ögonen att se någon ha höga insatser och att det dessutom (iallafall för stunden) går bra. Anledningen till att jag skriver ut insatserna i kronor och inte units är
1. För att det är bökigt att räckte om insatser till units och det blir många decimaler när jag ofta maxar en marknad hos de små bookiesarna.
2. För att jag tycker att det ger en bild av hur bra en bettare är. Om jag ska rygga en bettare vill jag veta hur mycket pengar den personen faktiskt spelar på matchen. Om jag ser att han spelar 10 units så säger det inte mig någonting. 10 units kanske bara är 10 kr och då framstår inte bettaren som lika säker på sitt bet eller system som om han spelade 10 000 kr. Är han en duktig bettare hade han redan tjänat bra med pengar som han återinvesterat i sitt eget system.
Sen kom igen. Varför skulle jag lägga ner tid, dag som natt, på överdriva mina insatser och manipulera mina bets i efterhand på ett anonymt spelforum?
My 2 cents.
|
Känner igen mig själv i denna situationen från tidigare och vid min start av min dagbok. Får se om du överlever, den stora mobben verkar dock inte ha vaknat än så har kommit undan bra så här långt, får väl hoppas det fortsätter så. Wagner har kanske missat dig, peppar peppar!
Tycker för övrigt inte att "Galeocerdo cuvier" gav någon kritik alls utan bara sa att ditt sheet kan vara svårt att rygga vilket du själv sa först, så inget konstigt med det så det kan ni väl släppa nu.
Keep em comming!