Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-22, 14:03   #56
Rojiblanco
 
Rojiblancos avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Knivsöder
Inlägg: 514
Sharp$: 1005

Hoppas att du har lämnat
Stats: 173 - 153 - 18
ROI: 101.86%
Vinstprocent: 53.07%

Standard

Jag har som ni kanske sett inte varit aktiv här sen EM och många faktorer spelat roll, blev av med lägenheten, och datan, blev avsparkad armen så tvingats till operationer, mm.
Så har inte riktigt kunnat fokusera på att reka dessa träningsmatcher eller våra lägre ligor under sommaren, då jag haft fullt upp med som sagt att ordna bostad.
Nu så lagom till höstens avspark med alla dessa ligor som följer med börjar mitt pussel sakta men säkert falla på plats.

Har dock försökt följa era speldagböcker när jag haft tillgång till data och det har givit ett sug att komma tillbaka. Verkar gå bra för många här och surret är alltid lika skönt.

Så tänkte börja ta upp denna dagbok igen. Kommer köra bet365 främst och fokusen kommer ligga på de fyra största fotbolls ligorna i Europa men också Svensk fotboll.

Vi börjar lite fegt med
2012-08-22 20:45Premier LeagueChelsea vs Reading -1.5 FT 0.03 1.700


Chelsea är utan nyförvärvet Marko Marin, men får tillbaka den snabbe Ramires som fick en smäll i söndagens fight mot Wigan men har nu alltså återhämtat sig. Annars intakt trupp.

Reading mittfältare Jem Karacan kommer inte till spel och inte heller forwarden Jason Roberts som har känning i hamstring.

Reading gjorde en bra insats mot Stoke i helgen, men det krävs ingen Einstein att förstå att det kommer bli desto svårare på Stamford Brigde ikväll.

Troliga startelvor
Chelsea: Cech, Ivanovic, Terry, Luiz, Cole, Mikel, Lampard, Ramires, Mata, Hazard, Torres.

Reading:Federici, Gunter, Gorkss, Pearce, Harte, McAnuff, Guthrie, Leigertwood, Robson-Kanu, McCleary, Pogrebnyak.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
suddenneddus (+1)
Rojiblanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat