Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-22, 21:54   #646
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muskali Visa inlägg
Tankar om Pirates?
Absolut!

Padres kallar upp en rookie till att starta denna matchen. Werner har pitchat 4 år i de lägre ligorna och aldrig förtjänat en plats hos det stora i MLB, det gör han egentligen inte nu heller. Padres väljer dock att skicka ner Ohlendorf som varit bedrövlig i sina senaste starter och ger istället någon yngre (Werner) chansen idag. Fair enough men frågan är om det kommer hålla, jag tror inte det. Werner har inte lysande siffror i de lägre ligorna och det ska mycket till för att det då ska hålla här.

Pirates startar med McDonald som varit lysande stora delar av säsongen, han har haft problem på slutet men kom tillbaka riktig starkt senast borta mot tuffa Cardinals där han bara gav upp 2 hits (0 runs) på 6 innings. Nu picthar han i en av ligans bästa parker för pitchers, Petco och även mot ett sämre lag så det är enligt mig större chans att det blir bra som senast och inte dåligt igen.

Pirates är klart bättre överlag, har mycket att spela vilket för inte Padres har och ska inte behöva förlora 3 irad och åka mot ett sweep mot ett av ligans sämsta lag Padres. Igår torskade Pirates efter extra innings och det är läge för lite medstuds och med dagens pitching matchup så bör Pirates ha goda chanser att vinna igen.

Btw, nästan på pricken som min 2-6 spread fyller 1 år så når den också all-time high. Va uppe i +464 i Oktober ifjol och efter en tråkig nergång efter det är jag nu uppe i ännu mer och högre än någonsin tidigare alltså. Får hoppas det kan fortsätta går riktigt bra som det gjort ett tag nu!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
simonsanken (+2), Ching (+10), muskali (+30), smak (+5), kungroy (+2), esken (+2)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat