Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-02, 13:00   #3
Gb

Gbs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1782

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Då börjar jag med dagens första spel:

Brose Baskets - Panellinios
Panellinios ML @ 2.37 Pinnacle
3u

Motivering kommer...
Eftersom vi har spelat på samma match lägger jag också upp den info i den här tråden som jag har skrivit i boken:

Eurocup, 2/2, 20.00
Brose Baskets-Panellinios
Panellinios+2.5, 1.980 (pinnacle)
3u

Brose Baskets ligger trea i gruppen och har 1-3 i matcher. Panellinios ligger tvåa och har 3-1 i matcher. Vinner Panellinios matchen är de vidare till kvartsfinal. Brose å sin sida måste vinna med 8p för att fortfarande ha chansen att gå vidare. Detta är förstås båda lagen medvetna om men då 8p inte är speciellt mkt i basket tror jag inte att Panellinios går in i matchen med avslappnad inställning, utan man vill nog vinna den här matchen för att vara klara för vidare avancemang. Panellinios vann mot Brose på hemmaplan med 70-62. Man har dock 3-3 på bortaplan i Eurocup. Brose har bara förlorat en gång på hemmaplan under Euro cup-säsongen. Tycker dock Panellinios gjorde det bra i senaste matchen borta mot Benetton (som var en måste-match för Benetton) då man vann med 81-85. Panellinios har sedan tidigare skador på Britton Jones och Josh Davies, men man har sedan några veckor tillbaka fått in Chris Owens. I Brose har man nyligen signat Mark Worthington. Då matchen betyder mkt för båda lagen borde det kunna bli en tight tillställning, tror dock på grekerna och prövar 3u på Panellinios+2.5.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat