Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-25, 19:17   #148
thom321
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 35
Sharp$: 582
Standard

HL,

Mycket intressant koncept du följer och imponerande resultat ännu så länge (jinx-varning). Om det var någon typ av strategi som jag skulle kunna tänka mig att försöka utveckla så är det något i stil med din, eftersom jag inte har tid eller intresse av att följa en eller flera ligor djupgående samt analysera tillgänglig info om form, skador etc. Dessutom är jag mycket intresserad av teknisk analys när det det rör de finansiella marknaderna och som du påpekade så är ju din metod att jämföra med teknisk analys.

Jag har en fråga som jag har full förståelse för att du inte vill svara på och det accepterar jag i så fall. När jag tittar på dina bet så använder du i princip aldrig Pinnacle (2 av över 1900 bet = aldrig). Är det för att Pinnacle i princip aldrig är marknadshögst eller i närheten av marknadshögst efter att oddset rört på sig (vilket jag anser troligt även om jag inte undersökt det själv)?

Annars vore ju ett koncept som ditt, med samma ROI dvs, rena guldgruvan om spelen kunde läggas på Pinnacle, även om volymen bara var en bråkdel av vad den är nu, med tanke på vilka limits Pinnacle har generellt sett.

Hoppas den långsiktiga trenden fortsätter för din del.
thom321 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat