Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-25, 23:59   #150
HL333982
 
HL333982s avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 226
Sharp$: 1331


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Asien+Pinnacle är de bolag som rör sig först oddsmässigt då de justerar oddset konstant efter att en limit har nåtts och då justeras den med olika cents.
Recreational bookies som de flesta maltaböckerna är justerar inte direkt. De tar risk på ena sidan sedan faller den en bit och tar risk på andra och på så sätt balanserar det. Detta i kombination med deras payout som brukar ligga på 91% gör att de kan ta större risker medan asien/pinny har 97-98% i PO och därför justeras de direkt.
Resultatet blir att asien rör sig först och de andra rör sig efter. Det är just eftersläpandet du försöker komma åt. Bolag som är för sega med att flytta linor/ändra odds åker dit för sånna som HL och andra utsticksjägare.
Sant, förutsatt att man letar utstick. Då är det ju pinn (marknaden) som redan fått något odds att sticka ut. Jag jobbar med en del teorier om oddsrörelser som jag hoppas ska kunna användas på pinn i framtiden. Kör dem redan på TheGreek och 5dimes som också är hyffsat dynamiska och med gott resultat hittils. Jag letar med andra ord inte bara utstick.

Senast redigerad av HL333982 den 2012-08-26 klockan 00:00.
HL333982 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat