Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-28, 10:19   #31
copiad

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Mina tankar i V4-3 5 Rektorn med "toppkusken" Harald Sandström kommer att ta i princip en stilastående start från ett snävt femtespår om det inte blir galopp? Har trots det kapacitet att vinna men inte intressant då TT går på honom. 12 Prayer Ås stort ! idag 9 Outrunner gjorde ett godkänt lopp från rygg ledaren senast men var inte helt klockren i travet sista hundra meterarna å andra sidan krävde inte Eklöf något mer av honom det var första loppet sedan juni och på travsäkerhet och att han idag förhoppningsvis med lopp i kroppen är ytterligare förbättrad så är han min tipsetta i loppet men garderingar bakom givetvis mn jag kommer att gå på honom på LDn om inte värmningarna säger något annat. TT får gärna hålla Harald i handen men jag däremot kommer efter loppet att gå mot utbetalningsluckorna och TT däremot får vara glad om många ringt deras betalnummer Det är enda penningarna dom får in idag!
Men Outrunner är ju fortfarande ute över fel distans i mitt tycke och är enormt överstreckad. Dock verkar det som att Rektorn blir för hårt betrodd nu och jag hoppar nog V4 helt. Så jag jobbar in Outrunner åt dig nu .
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat