Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-28, 11:18   #50
donkyklonk

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3903
Standard

Omgången ser ganska svårt ut tycker jag!

1) Öppet, favoriten känns för stor och ointressant. Är lite inne på 1 Ofelia Rack här som är ganska kvick ut i volten och kan mycket väl spetsa från ett passande läge. Satt kvar med allt senast i ryggledare och har nu fått ett lopp i kroppen efter vila. 7 Passion for Gold är väl den främsta utmanaren till lednigen som vill köra där men tror och hoppas Norberg är vaken och löser det, finns många som vill släpp och kör han offensivt tror jag han sitter i ledningen om han har bestämt sig. Utgång?

2) Den som når ledningen av 3,4 har bra chans och är då given första häst. Har dock svårt att bestämma mig för vem det blir så lutar mot matematisk gardering. Vill varan för 11 Naught But Nice som jag håller högt som kan vinna om det blir tempo trots läget, det är toppform för dagen! Kommer nog försöka gå lite halvkort här, kan de räcka med 3,4,8,11? Är väl 7,2 som är närmast att komma med bakom...

3) Håller med om allt snack om Rektorn. Bra chans felfri, men fel spår och dålig kusk gör att en del av spelvärdet försvinner. Möjligt jag spikar rätt ut ändå, hittar inget intressant bakom nämnligen utan mest minus på det flesta...

4) Här är 11 Anders Slogum klart bästa hästen och funkar han så tror jag bara han vinner han ett sånt här lopp. Dock första loppet efter vila och ingen är säker på formen. Jag kommer nog köra utgång på honom ändå med alla bakom, känns verkligen enormt öppet bakom...

Senast redigerad av donkyklonk den 2012-08-28 klockan 11:22.
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat