Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-28, 11:33   #4
donkyklonk

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3926
Standard

Riktigt kul med dubbla V75or på hemmabanan! Tidiga spontana tankar om lördagens tävlingar:

1) Två hästar höjer sig och båda är distansgynnade. Mest tror jag på 11 Perfect Toll som jag tror bara blåser dem! Snabbare häst än 5 Optiergium som var märkligt dålig senast. Spik PT eller lås, övriga gör inte sig besvär tror jag!

2) Omgångens bästa spik kommer här tror jag? 5 Aristocat Boko har sett strålande ut i två starter för Åke. Gillar distansen och varit väldigt stabil i volten hos åke. Tror han tidigt kan bli släppt till lednigen t.o.m och då är det en straffspark! Intrycket på Sem Jafet gillade jag inte senast trots vinsten, hoppas det står sig att han är favorit!

3) Dålig guld. Nick Nock gick bra i Danmark senast bakom Ogrady. G.H Nemo bästa hästen och bra läge. Mina första bud, kanske räcker med dessa på mindre lappar?

4) Här är jag helt inne på att 5 Power MS leder från start till mål. Spik!

5) Ser livsfarligt ut med stolopp och lärlingslopp. Helgardring känns sunt!

6) Trodde mer av detta loppet på förhand! Ser ut som en repris på korta E3 när man ser de tre innersta spåren... Tror mest på Noble Night och minst på Pojke Kronos av dessa. Bör räcka väldigt långt med 1,2,3,9

7) Kommer gardera ordentligt här i sista tror jag. 5 Allaballakaitoz imponerade sensast och kan nå ledningen, tidigt bud. Men finns många intressanta skrällar här så kommer strecka på, tror inte ett smack på Stormysky!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+5)
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat