Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-30, 10:12   #14
patte
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 534
Standard

Alltså jag spelar bara då det är möjligt och göra ett arbitragespel. Ta tex ett DNB-spel, en tvåa. Marknaden håller på och sänker tvåan..bwin ligger kvar på låt oss säga 2,05...de övriga har sänkt så pass mycket så pinnacle, 188bet, sbobet mfl ligger på AH(0) på ettan på 2,0 och över...med andra ord så är det ju nån eller båda sidor som ligger fel...kan det vara så att bwin har rätt där för det mesta? Verkar skumt, men vad ska jag tro efter de senaste 700 spelen....tidigare var det lätt och vinna på bwin...men efter att jag skumt nog fick 15000 bonus på bwin..så har det verkligen vänt..har dom fått dit nån supercompiler eller sitter dom och styr marknaden...har för övrigt vänt på andra bolag också...men ja, spel är ju klurigt...kan vara en lång period som bara går dåligt helt naturligt eller så är det nåt lurendrejeri.....egentligen är det ju naturligt om man tar 700 spel på rött på rouletten och tar bort nollan att fördelningen kan vara tex. 375 röda och 425 svarta...spelar man då rött till överoddset 2,05 med hög insats har du ju gått back rejält ändå...spel kan vara fruktansvärt långsiktigt.....så mitt stora dillemma då...är marknaden manipulerad eller är det bara en lång dålig period?

Kan tillägga att oftast vid matchstart så är mitt lagda spel på bwin fortfarande överlägset högst..bwin har till slut sänkt själva dom också...fast det händer ju förstås titt som tätt också att marknaden vänder och mitt lagda odds inte är högst längre...

Tack alla snälla som är med och lägger inlägg! Mera kloka kommentarer tack!
patte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat