V65 Åby och jag drar mina tankar i korthet...
V65-1: 1 Rutger Raket motiverad favorit men alldeles för stor i nuläget, tänkbar utgång med de övriga 5 bakom då ingen känns helt chanslös...
V65-2: Sårbar storfavorit i Who´s Smiling Now! Klart mest intressant känns 11 Pronto som jag gillar vad jag sett av! Fin vid segern näst senast och senast på Åby bjöd han en bra fight mot fine Västerbo Highflyer (Derbyfinalist på Söndag). Blir det bara tempo, vilket det borde kunna bli tror jag faktiskt att han har bra chans och HELT FELSTRECKAD!!
V65-3: Borga Baron favorit och egentligen inga fel i det.. Camilla i sulkyn ett minus dock och det känns väl helstängt på 3,9,11 !?
V65-4: Långlopp där många känns mer eller mindre chanslösa... 6,8 mest streckade och det tycker jag också känns helt riktigt!
V65-5: Hamres favorit är bra! Riktigt bra, men "fel" distans nu och då mkt stor favorit vill jag gardera! Många roliga bakom! Garderar nog rejält!
V65-6: Stark favoritduo här men även här tycker jag det finns fina hästar som blivit glömda! 4 State Of Liberty står förvisso tufft inne, men jag tycker det är en mycket fin sort och kan vara en rolig skräll.
Kommentarer, kompletteringar, funderingar etc mottages gärna