Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-31, 20:08   #10
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patte Visa inlägg
hmm..den här tråden skulle jag vilja lägga ihop med den andra pågående....tänk om dom kör samma som jag spekulerar bwin kör..

Youbetit spelare några tusen på en ah(0) 2:a på pinnen. Vips stiger ah(0) 1:an till låt säga 2.02. Sen erbjuder dom själva 2.06 på ah(0) 2:an. Vilket jäkla bra odds tänker alla och spelen rasar in.
Utan data är det svårt att dra några slutsatser, men jag kan ändå så gott som garantera att INTE spelbolag gör som du beskrev.

I ditt exempel så ska alltså Youbetit satsa på alternativ B till favoritodds som gör att alternativ A oddset då skjuter i höjden. Sen ska de själva erbjuda alternativ B till 2.06. Slutsumman blir att de själva spelat B till ett favoritodds samtidigt som de erbjuder sina spelare det för 2.06 (inverterat värde: 1.943) och alltså går med förlust.

Även om de skulle hitta något sätt att manipulera oddsen gör konkurrenssitationen det omöjligt att dra några fördelar av det. För många variabler i spel helt enkelt.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat