Intressant diskussion på rekar . se angående Amrish och hans stats.
berdan 2012-09-02 23:22
Amrish Kubavat @AmrishKubavat
Under sept ska jag sammanställa stats för samtliga mina lir på twitter. Start imorgon. Så får ni som vill se den... Bara för att visa +
**
Detta blir kul o följa haha.
alwaysontilt 2012-09-02 23:32
haha lol, nu får vi se vad han går för då :P vad erbjuder ni för odds på att det är plus vid månadens slut? jag säger 2.50
pk 2012-09-03 10:44
@alla
angående amrish har jag ju varit bortrest men ska uppdatera hans stats snarast, hans jävla skitsnack om plus e de största skämtet sen sverige trodde dom skulle vinna i slaget vid poltava.
hans siffror jag reggat e sjklart en uppskattning eftersom han skriver "medel, halvtung, tung osv" på sina tips, men uppskattning bör lägga väldigt nära verkligheten så vänta nån dag så kommer ni få hans "riktiga" stats av mig
deffan 2012-09-03 10:49
pk
han kommer ju fiffla på något vis när det kommer till hur "tungt" han lagt på de han torskat respektive vunnit och på så sätt går han + =)
Baggio 2012-09-03 11:22
pk underbart att höra=)
TSR 2012-09-03 14:30
pk, eftersom han själv angett vad tungt, medel, osv osv i insats nu är för honom i units kan du ju, om du orkar göra om alla insatser till units istället :P
Användaren pk verkar vara mannen bakom följande sheet om jag inte är helt ute och cyklar:
http://www.spreadsheet.se/amvrish