Ämne: V86 5/9
Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-05, 22:14   #44
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Förmodligen begär jag det omöjliga. Hade ett V8 system som gick åt helvete oxå. Haft några sådana och missat med en och missat någon tusenlapp samt att det är tråkigt när det är över så fort ibland. Så jag varierar lite. Stålarna, merparten är uppbundna och ska gå till bostadsmarknaden. Gick plus ändå, tyckte bara att skillnaden var så extremt stor. Trodde på en 800 på 7 rätt i alla fall.
Klokt att binda det i bostad, även om det inte är något klockrent "klippar-läge" överlag så är det bättre än andra sparformer om man bara har lite koll. Lätt att bli fartblind när man hänger en storvinst också och då kan det fort rulla iväg.

Edit: Kan förresten tipsa dig om "utdelnings-fliken" i Joker som jag faktiskt själv hittade först häromdagen (ingen aning om hur länge den funnits). Där kan du låsa VX upp till en viss utdelning (ungefärligt, men lämnar du nära spelstopp bör den ligga ganska rätt). Idag låste jag t ex på att alla rader upp till 10k utdelning på åtta rätt skulle gå in som V8-kuponger. Lite lågt nu när jag tänker efter med tanke på jackpoten...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2012-09-05 klockan 22:19.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat