V75 Skellefteå 8/9 Uppsnack
Det verkar som om luften gick ur alla förra veckan..Men att lägga 2st V75or i rad efter varandra är att ta i tycker jag,man får ju ingen chans att läsa in andra 75an. Men nu till denna omg som jag tycker ser intressant ut.
Lite Tidiga Tankar från mig....
Avd 1 Tror mycket på bakhästarna 11 Parkin & 12 Bagley men vågar inte lämna 3 AS som på spår kan bli en UTG.
Avd 2 Här kan man få dra lite streck men en som jag tyckte såg mycket bättre ut sist var 1 Intoccabile nu med bra spår sen 5-6-9 är tidiga.
Avd 3 Hallsta Lotus brukar väl aldrig göra 2 dåliga lopp på rad men som han dog sista 50m. När tom Faxen jr och Snygg kommer före,hade det vait 20m längre hade HL varit sist. Så en gardering blir det denna gång men då vinner han väl med 3 längder. Jag dubblar med 2 Pihlajan Aaroni än så länge.
Avd 4 Här har jag inte bestämmt mig än men 4 Inger Palema ska med kanske Spik lr UTG men dubblar nog med 11 Charles Boko.
Avd 5 Här kommer en som verkligen står på tur, 7 Admiral D'iverne. Bra spår och bra chans tycker jag. ChansSpik?
Avd 6 Här kommer en till som såg mycket bra ut senast men som har ett jobbigt spår nu 8 Hallelujamoment F löser Per det är han väl vinnaren,Stall med form......
Avd 7 Äntligen sitter det en Kusk bakom Caballion jag tror att det gör så mycket att han bara vinner detta Erik=++
Lite tankar, bara att sätta igång snacket. Analys kommer.
Lycka Till
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av AbbeAce den 2012-09-06 klockan 09:37.
|