Citat:
Ursprungligen postat av Soap
Är jag den enda som reagerar på att en av tjänsterna drivs av en kvinna? Jag lägger ingen värdering i det men det hör ju till ovanligheterna i bettingcommunityn. Hur som kul att hon verkar ha gjort sig ett namn inom NFL, ska bli intressant att se om hennes överspel levererar i år igen.
|
Är lite frågande till huruvida detta är en riktig capper eller bara ett "namn" dom tagit ur tomma intet. Ingen har hört talas om någon Jennifer Stonefall är, förrän 2012. Och ändå har hon haft väldiga fina stats sedan 2009 enligt serviceplays.net? Detta är också, som jag förstått, stats dom lagt in i efterhand på hemsidan. Verkar skumt. Kan man ta dom på allvar?
I mina ögon tycker jag t.ex det är lite konstigt att "Shishiro Hayashi" under 2012 har 97% ROI över 425 spel, men 2009 till 2011 snittar 110% varje år.
Samma sak med "Jennifer Stonefall" med 176 spel. 100% ROI men även hon har legat på 110% 2009-2011 enligt sidan. Så båda har i princip krossat MLB 3 år i rad med de statsen de lagt in på sidan i efterhand, men nu när bokför riktigt vinner ingen?