Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-07, 15:53   #3
maffiatch

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 41
Standard

spelat västerås sk - väsby utd = två extremt formsvaga lag trots att väsby vann senast men västerås är i grunden ett bättre lag o på hemmaplan ska man ändå lyckas knipa till sig en vinst tycker jag! ca 2.00 i odds....

Estland - Rumäninen = Vm-kval, och Estland ska ju absolut inte underskattas då man tog sig till playoff i senaste EM-kvalet ( tror jag ). Hur som haver är detta ingen blåbärsnation i fotboll längre anser jag utan strax ovanför, dock har dom ytterliga att bevisa innan dom får mina bettar på sig! Rumäninen blandar o ger men mest flopp de senaste åren. Vändning? Jag satsar på rumänerna till ca 2.00 i odds

Bulgarien - Italien = Blev på nytt förälskat i Italien efter EM där dom imponeraqde på mig med sitt offensiva spel!!! Bulgarien har varit bleka det senaste åren så här tror jag stenhårt på Italien!! ca 1.7 i odds....

Island - Norge = Imponerade gjorde inte Island i senaste kvalet med endast 4 poäng på 8 matcher!! All heder åt Lagerbäck men det här verkar spelvärt i mina ögon! Ca 2.00 i odds för Norge!!

Good luck rygga inte så slipper jag få skit här!! hehe
maffiatch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat