Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-07, 17:48   #19
draken

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8045
Standard

Tror inte Roger Malmqvist åker upp till Skellefteå med en häst för att dricka kaffe direkt. Känns nästan som ett måste på kupongen även om jag tror att Parkin jonglerar med Avalon alla dagar i veckan på en annan bana med längre upplopp. Låser nog på 3. 3,11,12
Peter Ingves säger att Pihlajan e stenklar i kallblodsloppet och jag litar på honom.
Vidare tror jag att Reveur Sand kommer att leda väldigt länge i 6e. Kan dock bli körning mot bla Rite Key och då blir kanske Ed You mfl lite halvfarlig. Tycker omgången känns knepig. Caballion är en av mina favorithästar men tror att de har låtigt för dålig kusk köra honom för länge. Kunnandet finns men frågetecken på viljan. Verkar lessna och hoppa hellre än att bita ihop och vinna. Fågel eller fisk med annan kusk. Vinner med 100 el galopperar. Nahar känns mycket streckvärd i nuläget i alla fall tycker jag..
Lite roliga drag kanske kan vara nr 12 James Broline i andra. Greenstar 4e. Civille modelle i 5e. Halleluja var ju inte direkt usel senast och bör behandlas med respekt i 6e.
Tycker som sagt att det känns svårt men usel form så inget att rygga eller beakta kanske
edit: Var precis inne på Skellefteås hemsida. Deras tips känns inte helt fel.

Senast redigerad av draken den 2012-09-07 klockan 18:44.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat