Johan Elevant, oddssättare på svs gillar verkligen Amrish storhet
Johan Elevant @johanelevant
@AmrishKubavat Skulle du själv acceptera en prestationsbaserad lön? I ditt nuvarande yrke alltså?
Johan Elevant @johanelevant
@amrishkubavat Varför vill du inte svara?
5 Sep Amrish Kubavat @AmrishKubavat
@johanelevant På?
Amrish Kubavat @AmrishKubavat
Prestationsbaserade löner borde vara något att försöka få in i vissa klubbar. Främst IFK Göteborg. #twittboll
4 Sep Johan Elevant @johanelevant
@AmrishKubavat Skulle du själv acceptera en prestationsbaserad lön? I ditt nuvarande yrke alltså?
5 Sep Amrish Kubavat @AmrishKubavat
@johanelevant Helt klart, jag vill snarare ha det än inte ha det, I mitt nuvarande yrke.
5 Sep Johan Elevant @johanelevant
@AmrishKubavat Ok.
Belgien att göra över 1,5 mål (känns bättre än raka 1.an) är nog ändå dagens bästa lir. Det plockar jag tungt redan nu (1.90) #betting
7 Sep Johan Elevant @johanelevant
@AmrishKubavat Tror du har fel här. Om 1,90 motsvarar 100% på BEL Ö 1,5är den raka 2:an spelbar till >1,68, om marknaden på ö/u stämmer.
@johanelevant Tycker förvisso att Ö2,5 ska ligga något lägre. Men då blir det ganska jämnt på 2.a/ö1,5. Dock mer inne på ö1,5 där idag
@AmrishKubavat Men om förväntade mål ska ner blir ju BEL ö 1,5 ännu svagare.
@johanelevant Jag tyckte att Ö2,5 låg för lågt alltså. Det borde ligga något lägre. Alltså att "Ö2,5 ska ligga något lägre" som jag skrev
@AmrishKubavat Sen handlar det ju inte om "vad man är inne på", utan vilket odds som är bäst. Matematiskt.
@johanelevant Jo, det säger jag absolut inte emot. Men man får ju ha med sin egen parameter/beräkning på ö/u oxå i det resonemanget
@AmrishKubavat Självklart så. Hävdar dock fortfarande att den raka 2:an var bättre
Kung Amrish