Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo
Ja biljetterna gick åt på några minuter och det lär vara ännu värre tryck nästa år men på något jävla sätt så ska man dit igen iaf!
Hehe ja rullstollskillen får crowdsurfa ett antal gånger, det ser man inte på många andra festivaler!
Vet inte riktigt vad du menar, helt omöjligt för mig att säga om du har sett denna videon förut men det känns som du menar att jag postar den igen och att du redan sett den här i min dagbok? Om du bara läser vad jag skrev så släpptes just denna officiella after movien för någon dag sen och jag har inte postat den här tidigare. Har inte ens skrivit i dagboken på en typ vecka så... nåja till frågan: Ja det va så bra och det är inte omöjligt att jag kommer posta mer underbart material från tomorrowland i min dagbok framöver! 
|
Citat:
Ursprungligen postat av Vlad
Nej han hatade det och kommer aldrig göra om det. Dafuq Badass?
Lazlo: Introt till filmen var superdupergay men annars var det idel glada människor och det är alltid bra. Fortsatt lycka till med spelen osv
|
Haha - what the fuck - tala om snarstuckna personer det finns. ta inte er själva på så stort allvar så skall ni se att det kommer att gå bra för er med...
Var en enkel fråga: "Var det så bra?" - trodde mig känna igen den så därför skrev jag det - vad var det för fel med detta? Enbart för att ni siamesiska tvillingar läser in något som inte finns där - det är något som for stå för enbart er...
I denna tråd tänker jag passa mig för att skriva i - jisses!