Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-15, 13:01   #407
Grnvit
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

2012-09-15 18:30ElitserienLuleå HF vs Toni Koivisto MÅLSKYTT MÅL FT 0.04 4.000


Koivisto hålls som favorit på SvS att göra mål, 2.95 i odds. Expekt och Unibet håller dock inte med, utan håller honom till 4. Jag skulle vilja hålla honom någonstans i mitten av de oddsen.
Lirar tillsammans med en av elitseriens bästa speluppläggare i Olausson och det är tänkt att Koivisto ska vara snipern, vilket han varit under försäsongen. Fick en liten nytändning förra säsongen när han gick från Frölunda till Luleå mitt i säsongen. Levererade bra i slutspelet.
I och med hemmaplan, chans till målrik match och bra form under försäsong värderar jag Koivisto lägre, 3.30-3.40

2012-09-15 18:30ElitserienVäxjö Lakers HC vs Tomi Kallio MÅLSKYTT MÅL FT 0.04 3.500


Leanade Kallio i förrgår men avstod till slut ändå. Visade sig vara ett misstag då han sköt 9 skott varav ett resulterade i ett mål.
Kallio besitter fortfarande en fin bössa och under fjolåret fick han utnyttja den från pointen när Växjö spelade PP. Har inte koll men jag gissar på att det är likadant i år.
Det är dock en stor skillnad i år; Kallio har nämligen fjolårets poängliga-vinnare Robert Rosén vid sin sida. Det betyder så klart riktigt mycket. Rosén kommer få gamle Kallio att lysa så länge de spelar ihop.
Dags att damma av bössan och börja leverera lite som i forntida dagar .
Inte lika fint värde i kallio som i koivisto, men helt klart värt att testa. Chans till målrik match idag, samt att Kallio kommer vara sugen att skjuta ner sitt gamla lag.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Grnvit den 2012-09-15 klockan 13:03.
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat