V65 Bollnäs
Ideerna. Fel forum dock!?
OMELETTE avd1 visade fin form vid segern, fick förvisso bestämma en stor bit av loppet bl.a 22 fart i 500 meter säger lite om loppet men formmässigt såg hästen pigg och fräch ut. Värmde bättre än tidigare och Bergh låter allmänt uppåt. Får han ledningen igen och kan maska bort loppet ska detta vara toppchans. Given utgång.
avd2. Är vidöppet och här krävs nog många streck. Bradley ska normalt vinna men då måste Carolina hitta fritt spelrum, jag tror inte hon har samma känsla som de stora elit kämparna (björn goop m.fl) utan tror på strul så en gardering är inte fel.
avd3. TEKNO ODIN har aldrig varit sämre än trea på 22 starter och endast förlorat 4 gånger i ungdomlig entusiasm. Tjomsland har en blivande arvtagare till Perssons abdikerande stjärnor och Norge kan återta kungatronen över kallbloden.
avd4. Också vidöppet och en gardering kanske inte vore fel. Tipset till. JÄRVSÖ RUNE som såg fin ut senast och bör få/hamna rätt på det.
avd5. JASPER LANE möter ljummet motstånd och då bör väl Jeniffer prova i ledningen? Bra chans att spåra detta runt om. 17%. Spelvärd!
avd6. CAPTIVATING ÅS avslutade duktigt till fjärdeplatsen och Min klocka visade 13,7 sista varvet med tredjespår sista 800m. Autostart och framspår är två stora plustecken den här gången och Adielsson blir svårflörtad om han får ledningen
gratis. AJLEXES DAYLIGHT blir blytung favorit efter ett par minst sagt imponerande segrar och ska streckas.
Jag provar en dd. 1-3 * 200 kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Klanke den 2012-09-17 klockan 00:41.
|