Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-03, 23:45   #3
Froggystyle
 
Froggystyles avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Borås
Inlägg: 79
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Qirren Visa inlägg
"Linköping ställer andramålvakten Engstrand i målet... behövs inte sägas så mycket mer. "

Vill bara flika in min åsikt angående det där. Det behöver inte alls ses som något negativt för LHCs del. Norrena har inte alls imponerat den här säsongen (på mig) och det jag har sett av Engstrand så har han om inte varit bättre åtminstone varit minst lika bra som Norrena har varit.
Har faktiskt inte sett Norrena speciellt mycket iår, och ännu mindre Engstrand.

Men jag tror att Norrena skulle klarat den pressen som väntar i Fjällräven imorgon bättre än Engstrand. Lite lurigt också då andramålvakterna kan tända till riktigt mycket när dom väl får chansen, men hoppas naturligtvis på en övertändning här.

Måste säga att han har imponerande stats, 93%, men då har han bara stått 11 matcher den här säsongen, Norrena har också bra stats, 91%, fast då har han stått 41...

edit. Aha, såg att du missförstod mig lite, syftade inte bara på att Engstrand skulle stå, inte alls, utan tänkte att det är svårt och beskriva matchen mer än vad källorna redan har gjort.
__________________
StartKassa: 5 000:-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Kassan: 5 000:-
Lagda spel: 0
Vinster: 0
Förluster: 0
Push: 0
+/- : 0 units


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Froggystyle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat