i avd1. Tycker jag att timetosaygodbye gör sina bästa lopp på rulle. Vikt ner sig för många gånger i ledningen på slutet. Lite för stor favorit idag kan tyckas. Draget i loppet är ändå Global Investment som ofta går starkt till slut och med lite klaff så tror jag man kan vara långt framme idag.
avd2. Placebo blir favorit, men hästen vinner inte ihjäl sig även om uppgiften ser passande ut. Photo Starlight är stark och öppnar hyggligt bör hamna vettigt på det. Working on a dream ska man prova rycka skorna på idag. Tindra Sisu är duglig för klassen och har visat fin form på slutet.
avd3. Pine Rolls har idag perfekta förutsättningar, hästen gillar kort och mycket bra chans för Erik att leda loppet runt om. Spik!
avd4. Joyland Park är en segermaskin men hur är formen? Quality control kan bättre än visat senast och är nog bäst när han får attackera bakifrån. Alki Flevo har bra fart men osäker. Blue Star cosmic kan en del och ska inte räknas bort.
avd5. OCCHIONE JET är den troliga ledaren och ska ha vettig segerchans i ett skralt gäng med formlösa hästar. Angelo värst emot?
avd6. U.BERGS TRICKSIE har höjt sig flera snäpp på slutet och ska normalt ha bra chans idag också. LYCKLIGA LOTTA jag hoppas Dane provar i spets. Vettig chans!
ONIKA L.B är inte så tokig, har bra fart under hovarna och med lite klaff kan man skrälla. Satt fast med mycket sparat senast.
Avd7. Golden boy är kvick ut och Åke lär väl knappast vila på hanen? On hold möter väl tuffare än någonsin släpper troligen till Åke.
avd8. Lollo Tilly hela vägen? Eller ska formtoppade INDESCRIBABLE sättar käppar ihjulen för pelle.? Åke med Braås Palema får man heller inte glömma bort.
Lycka till..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|