Tycker det ser intressant ut och har hittade lite fina odds direkt när bet365 släppte oddsen imorse, lirat dessa som även är mina V86 idéer:
1) 5 Timetosaygoodbye. 2,25 . Har sänkts ner runt 1.65 nu såg jag vilket känns mer korrekt(dock lite för lågt för spel) spetsar här och har bra form, ser ingen som kan göra tillräckligt mycket själv här. Global Investment alltid överstreckad också, omgångens bästa spik.
4) 12 Goldmaster. Vinnarodds: 9 Platsodds: 2,5. Bra häst som hittat nya växlar och verkar ha toppform, tycker det är klent bakom.
5) 3 Angelo. Vinnarodds: 4. Trodde på honom mkt senast men då blev det galopp, omttag idag och ganska säker på att det blir spets felfri, stigeriks favorit tål inte göra för mycket grovjobb och känns mkt sårbar utan ledningen. Enormt spelvärde med nuvarande 16% anser jag.
6) 5 Le songo. Vinnarodds: 12(!! sänkt till 5) Platsodds: 2,25. Avslutade sylvasst senast från sista possition i kön, flög fram! Toppform! Är snabb ut men blir antagligen inte ledningen då 4 är för snabb, annars hade det varit drömspel. Tror dock på bra chans ändå, blir antagligen avlöst tidigt om det blir dödens av 7 eller 8.
8) 8 Indescribable. Vinnarodds 9. Galopp senast i stoderbyt, gick mkt bra i kvalet, känns för lite streckad idag och vinnaroddset är bra, spåret kan dock vara lite lurigt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|