Kladno och Slavia prague lyckas inte mäkta med ett mål under sista perioden. Trots att förstnämnda spelar utan målvakt sista minuten.
Oskarshamn-Mora lyckas inte göra mål sista 19 minuterna.
JYP klappar ihop totalt sista perioden och skjuter totalt 2 skott och tappar sin 3-2-ledning.
Detta är en vanlig dag i bettingen värld för tillfället.
Precis som 90 % av alla mina spel så vinner laget i förlängning när man lirat PK istället för ML. Dessutom var det givetvis min målskytt Ryan Gunderson, en backjävel, som skickar in pucken i förlängningen. Inte hjälper det mig dock.
Är jag totalkass eller har jag oflyt? Just nu känns det mest som sistnämnda. En vecka hade jag där jag fick smaka på sötman av stolpe in. Resten har bara varit ren misär.
Knappast någon motivationshöjare när man alltid lyckas bli fittad på ett eller annat sätt. Till och med en RoKare som gör 300 åttlingar hade haft ett bättre resultat än vad jag har efter dessa spel.
Hade kunnat skriva några rader till om mina känslor just nu. Men jag kommer inte längre med det här inlägget ändå.
Får helt enkelt bara fortsätta och lägga mina spel och fortfarande tro att det ska vända.
Peace out från Grnvit som kommer att fortsätta att bli knullad i röven tills jag dör.
Senast redigerad av Grnvit den 2012-09-19 klockan 21:33.
|