Den första av två Supertoton i kväll. Spelat för att vinna stort, så ni kanske inte vill chansa så mkt
1 Young Boys - Liverpool 1
Helt klart värde att spika YB till 17% med alla spelare som Liverpool lämnat hemma.
2 Udinese - Anzhi M. X2
Jag håller bortalaget som det starkare och tror också att Udinese kommer att ställa över en hel del folk. 23% på krysset, 26% på tvåan.
3 Plzeň - Académica 1X
Hemmalaget gillar jag. Spelar fin fotboll men är överstreckade och därför plockar jag med krysset till 17%.
4 H. Tel-Aviv - Atl. Madrid 1
Min andra värdespik är Hapoel till, hör och häpnad, 8%! Falcao och många andra tongivande spelare lämnas kvar i Spanien.
5 AEL - Mönchengladbach X2
Cyprioterna är starka hemma men är det något lag som kan spela bra bortafotboll så är det Borussia. Tight defensiv, sylvassa omställningar.
6 Fenerbahçe - Marseille 1X
Ryktas om storpublik och då är det inte lätt att vara bortalag här. Tror fransmännen kommer spela försiktigt. Lutar åt kryss.
7 Bordeaux - Club Brugge 12
Båda lagen med stora skadebekymmer, blir en öppen historia och då måste tvåan till 9% med.
8 Marítimo - Newcastle 1
Värdespik nr 3. Newcastle lämnar även dem många tongivande spelare hemma och då chansspikas ettan till 21%.
9 FC København - Molde 1
Molde saknas sin absolut bästa spelare här och jag ser inte att de kan ta poäng. På större system kan krysset plockas med men jag känner att jag måste spika.
10 Stuttgart - Steaua Buc... 1
Spikar här också av samma anledning.
11 Dnipro D. - PSV 1
Värdespik nr 4. Dnipro har gått starkt på hemma i Ukraina och att få dem till 18% mot PSV som gjort dåliga bortamatcher på slutet känns fint.
12 Napoli - AIK 1X
Visst är Napoli storfavoriter men AIK ligger närmre krysset än 7% tycker jag.
64 rader!