Då så. Då testar jag igen. Jag har tidigare spelat 1-10 U men kommer nu köra flatbet 10U. Ska bara förtydliga att summan icke motsvarar samma summa som tidigare. Dvs tidigare var 10U maxspel och det är det alltså inte längre.
Jag kommer denna igång inte ha möjlighet att motivera alla spel eller föra in dem i speldagboken. Men allt jag spelar kommer läggas i spreden.
Ogiltigt spel-ID: 1178594
CSKA har inlett serien bra och jag tror de går mot en riktigt bra säsong. Man väntar också på bla Ovechkin (Finns många sätt att stava dessa ryska namn) som blev klar inatt. Möter här minst sagt målglada Barys som är väldigt offensivt lagda. Tror på en hemmaseger här egentligen men jag ser en ännu större chans till att det blir minst 5 mål i matchen och väljer därför överspelet då det dessutom är en smula högre oddsmässigt och därmed värdemässigt. Spelet finns till 1.57 på BWIN men där är jag inte välkommen.
Ogiltigt spel-ID: 1178587
Det här spelet kan jag bara inte låta bli. Jag tycker oddset är för högt här. Metalist är ett gäng det svänger om och det brukar alltid bli mycket mål i deras matcher, inte minst i EL. Leverkusen bör få fina ytor framåt då Metalist brukar spela offensivt även på bortaplan.