Ämne: Juret
Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-20, 20:23   #1
Juret
 
Jurets avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 568
Sharp$: 4875

Hockey-VM 2013
Stats: 11 - 8 - 6
ROI: 113.31%
Vinstprocent: 57.89%

Standard

Juret


Tja!

Tänkte förutom mina inlägg i Tänkarhörnan nu även bidra lite i form av en speldagbok. Nu är ju jag dock sådär supertråkig som använder mig av statistiska modeller för att sätta mina linor och räkna på sannolikheter. Så det kommer inte bli speciellt mycket argumentation från min sida om varför jag bettat på ett lag. Men alla har ju sina olika sätt; det här är mitt och det fungerar bra. Däremot är det fritt fram att fråga om allt statistikrelaterat så ska jag göra mitt bästa att svara även om jag naturligtvis inte kommer ge någon detaljerad guide över hur jag byggt min modell.

Jag har valt att ge mina bets (endast spreads) på Erste Liga, en hockeyliga med lag från framför allt Österrike och andra central-/östeuropeiska länder. Varför denna liga? Jag har flera ligor igång men denna har hyfsat hög limit på Pinnacle och den är betydligt mer intressant än vissa andra jag bettar på haha. Så, håll till godo!

/Juret

Spelkassan är indexerad till start på 100. Jag spelar alltid "to win" 3 eller 4 % av startkassan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+5), Soap (+10), therealfake (+5), Analys (+10)

Senast redigerad av Juret den 2012-09-20 klockan 20:26.
Juret är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat