Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-21, 17:10   #133
Greven13
 
Greven13s avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 13
Sharp$: 606


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Efter att ha läst texten;
"Hej Greven13 det verkar som att du inte har skrivit något i forumet på över en vecka, varför inte ta dig en minut och bidra med något."- Allt för många ggr, så tänkte jag nu presentera mig på denna oerhört intressanta och fantastiska sida.

STORT creds till dom som ligger bakom detta mästerverk

NÅJA, hej hej! Greven13 är nicket, Rickard är tilltalsnamnet. Fyllde 22 år just denna dag. Jag tillhör den gråa massan av medelklass-svenssons som knegar 7till4 varje jävla vardag (i stort sett) år ut och år in.. Living the dream med andra ord


Jag har använt spreadsheetet här på sidan ett tag, läst lite inlägg här å där men aldrig tagit mig för att skriva något, så jag tänkte börja här.

Jag gillar denna sidan mer och mer för varje gång jag loggar in här, vilket börjar bli ganska ofta nu. Bra är det! Jag har redan lärt mig en hel del av alla grymma tips och tankar jag inte visste någonting om innan jag hittade hit. Men äventyret har bara börjat och det känns positivt.
Sport och tävling har alltid varit ett stort intresse, främst fotboll och hockey. Jag kommer inom en snar framtid att börja spela med min ihopsparade bankrulle som jag knegat ihop under ett antal månader.. kommer också att föra spreadsheet noga för det. Både egna och andras rekar och tips, bra och intressanta guldkorn som hittas.

Tackar än en gång alla er som får denna sida att gå framåt! Grymt!

Det var lite om mig, tack för mig!
Greven13 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat