Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-22, 10:28   #277
Jonte94k

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 119
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KungBjolle Visa inlägg
Boston är redon o möta philly!! Hur fungerar allt? Jag är lite ny på detta här!? Kan man välja om man vill lira mot cpu(computer) eller går det överhuvudtaget inte? Har att möta philly står det?! Eller är det ett visst antal matcher per vecka som gäller? Det stod där att ja kunde välja o möta datorn tror jag! Skriv gärna så mkt det går om regler o vad som gäller om man är borta på semester etc! Jag är ganska nollad på detta nämligen! Btw ni lär inte ha några problem o slå mig, jag är ju urusel!! Good luck/ bjolle80
Till höger när du kommer in på GM connected har du ett antal lag som går att möta. Lag som är markerade med huvud och axlar innebär att det är en annan person som har det laget och att ni alltså måste spela mot varandra. Är laget markerad med en dator innebär det att den är CPU och du kan då spela den matchen när du vill. Har du däremot inte kunnat spela mot en annan motståndare innan tidsperioden är slut (Onsdag tror jag) så kommer den/de matcherna simuleras.

Varje vecka får du 5-6 matcher att spela. De flesta kommer vara mot andra användare men somliga kan vara mot datorn. Men eftersom du kom in strax efter vi börjat ligan så har flera spelare redan mött din CPU och därför har du inte alla matcher att spela under denna spelvecka. Angående semester så vet jag inte vad som gäller, det får andra svara på.
Jonte94k är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat