Nya tag imorgon. Jag är inte hemma just nu och har därför inte haft möjlighet att gå igenom morgondagens utbud helt. Dock har jag hittat några spel redan nu som jag gillar.
Ogiltigt spel-ID: 1186759
Två riktigt målglada lag i båda riktningarna. SKA är ett lag jag kommer spela mycket överspel på. Det har funkat bra hittills under inledningen av säsongen. Här bryter jag av mitt vanliga Ö 4.5 och väljer Ö 5 då jag ser stora förutsättningar för att den linan ska lösas. Båda lagen snittar klart över 5 mål per match och som jag nämnde tidigare är det målglatt både offensivt och defensivt för båda lagen.
Ogiltigt spel-ID: 1186748
Fjärde omgången och båda lagen har löst linan i sina 3 första matcher. Hannover är ett riktigt målglatt gäng denna säsong och jag tror inte EL äventyret i veckan behöver vara negativt sätt till antal mål i matchen.
Ogiltigt spel-ID: 1186761
Stabaek i stora ekonomiska problem spelar med en massa unga spelare från det egna ledet för att klara ekonomin. Det har visat sig vara positivt för målproduktionen, framförallt släpper de in massor med mål. Det gör även motståndarna vilket gör att jag tror båda lagen kommer bidra här.
Korta och något ofullständiga motiveringar men som sagt så är jag inte hemma och sitter vid en lånad dator.