Söndagen blev inte någon bra dag, men kunde varit än värre då jag fick några sena mål med mig. Mest besviken är jag över att KHL spelet inte gick. Var det spel som kändes allra bäst igår. Dock bevisar det bara att jag gynnas av att spela flat.
Nya tag idag och jag har hittat några spel jag gillar. Blir korta motiveringar idag
Ogiltigt spel-ID: 1190376
Kanske får äta upp detta men känns som om GAIS gett upp säsongen. De har förlorat sina 4 senaste bortamatcher med minst 2 mål. Göteborgs säsong imponerar nog inte ens på Milds fru men de har sätt bättre ut nu på slutet och här känns det som att siffrorna kan rinna iväg.
Ogiltigt spel-ID: 1189500
Dagens publicbet? Känns som att alla spelar den idag så det mesta är väl redan sagt. Ser ut som att Esbjerg kommer spela i Div1 igen nästa säsong. De har överraskat mig i år då det brukar bli mycket mer mål när de är inblandade. Klar fördel hemmalaget.
Ogiltigt spel-ID: 1189517
Två målglada lag. Framförallt Blackpool brukar det svänga om. Förväntar mig ett ordentligt kalas.
Ogiltigt spel-ID: 1190371
MFF måste gå för segern för att gå upp på samma poäng som Röven och laget med alla spelmissbrukare - Ellos. HIF kan spela avslappnat. En hel del rivalitet så lär bli mycket känslor. Inte ovanligt att dessa möten blir målrika och nu är förutsättningarna väldigt goda.
Ogiltigt spel-ID: 1190379
Baltimore jagar slutspelsplats. Toronto har inget att spela för och har 2-8 i W/L i sina 10 senaste. Balitmore bra hemma Toronto tvivelaktiga som bäst borta. Pitcherfördel även den hos Baltimore. Det mesta talar för hemmaseger helt enkelt.