Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-25, 12:36   #9
Overplayer
 
Overplayers avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 327
Sharp$: 3435

OVERPLAYERPICKS
Stats: 459 - 537 - 50
ROI: 101.38%
Vinstprocent: 46.08%

Standard

Andra har redan varit inne på det men jag tror det är väldigt svårt att gå plus i längden genom att bara rygga andra. Undantag möjligen om man hittar någon som spelar på ett liknande sätt som man själv gör och att man ryggar allt den spelar. Alla spelare har ju upp och nedgångar vilket gör att det krävs ett väldigt tålamod om man ska orka fortsätta rygga.

Själv ryggar jag i princip aldrig någon, det har aldrig fungerat för mig. Däremot kan jag få ideer eller få egna ideer "förstörda" när jag ser hur andra tänker.

Precis som andra har varit inne på. Om du ryggar spelen bör det vara till samma odds. Även om det bara skiljer 0.05 i odds mellan spelen så ger det en mycket sämre utdelning i längden. Om en spelare spelar till 2.15 i snitt och du spelar samma spel till 2.10 så kan den spelaren ligga ordentligt plus medan du själv inte alls får samma gröna siffror om man ser det under en lång period.

Själv spelar jag relativt många spel och har därför ganska stora swings i mina resultat. Men det är det sätt som fungerar bäst för mig. Dock kan det kosta sura pengar om man ryggar tillfälligt.
Overplayer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat