uppsnack v86.
V86
kör två lappar tills onsdag.
avd1. 4-6 tycker vincent du ling ska passas trots att han går upp i klass. Klart gynnsamt om det blir överpace.
avd2. Diplomat sund har bra förutsättningar då han kanske hittar ledningen i ett tidigt skede. Sköter han sig ska han räknas med god segerchans.
avd3. Global Mazarine travar bättre och får den bara vara fräch tror jag den kan klättra lite i klasserna. Långarbro Blixten var väldigt bra senast och ska med tidigt igen. Min bedövare är faktiskt formstarke Lyckens per som är en gedigen sort men har inte utdelning än. 3% är för lite... Kniftown action möter också lättare men hamnar?
avd4. tror mycket på nr 14 bo låter lyrisk på sina chanser och med den kollen så spikar jag på den ena lappen.
avd5. Famous Dream har en bra uppgift på pappret men jag vill gärna varna för Opportunity som kan få loppet kört i halsen. Målfoto slagen senast.
avd6. Teaser ås har läget och fin form. Kan hamna fel på det men löser det sig tror jag ändå man kan vara där framme. 3%
avd7. Behind the float har gjort bra lopp med Erik och de trivs fint tillsammans. Canal Skater är speedig och känns helt felstreckad. Tidig!
avd8. har två drag jag vill lyfta fram. Star brodde och jocke som båda gynnas av det höga utgångstemot som jag tror det kan bli.
systemet
avd1. 4-6
avd2. 4 Diplomat sund
avd3. 3-4-7-10
avd4. 14 King Creole EP
avd5. 4-12
avd6. 1-3
avd7. 4-11
avd8. 3-9-12
= 48 kr
System nr 2.
avd1. 4-6
avd2. 4 Diplomat sund
avd3. 10 Global Mazarine
avd4. 3-8-14
avd5. 4 Famous dream
avd6. 3-5
avd7. 2-3-8-11
avd8. 3-6-9-12
= 48 kr
God tur!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: abatho (+2)
Senast redigerad av Klanke den 2012-09-25 klockan 22:36.
|