Ett nattspel och några spel till morgondagen med korta motiveringar:
Ogiltigt spel-ID: 1195884
Baltimore jagar slutspel och detta är 4,e mötet i denna serie. Baltimore vann första men har sedan förlorat två raka. Nu tror jag de tar sig i kragen. Toronto har egentligen inget att spela för och deras pitcher för natten har usel form med en ERA över 7 i sina 4 senaste matcher.
Ogiltigt spel-ID: 1195524
Två stora favoriter i morgondagens tennis som jag tror vinner ganska komfortabelt. Ska vara klasskillnad och jag skulle bli förvånad om de inte löser en seger. Finns inte så mycket mer att säga om spelet.
Ogiltigt spel-ID: 1195969
Fortsätter spela över i SKA.Petersburgs matcher. Man har en riktigt bra offensiv och fortsätter läcka bakåt. Salavat var förra säsongen en kassako vad gällde överspel. Man har iår inte samma offensiv och har därav inte levererat lika mycket målkalas. Men här kommer man få massor med lägen och jag tror på en hel del mål i båda riktningarna.
Ogiltigt spel-ID: 1195965
Här tycker jag oddset är en smula högt. Trelleborg har underpresterat denna säsong och inte alls visat upp vad man egentligen kan men det har blivit massor med mål i deras matcher. Umeå är alltid målrika hemma och det brukar bli mycket mål när lagen möts. Bör bli mål i båda riktningarna här.
Ogiltigt spel-ID: 1195967
Elitserien är en underspelsliga men det här överspelet kan jag inte låta bli. När MODO varit hemmalag har deras 12 senaste möten gått över linan. MODO är ett av få lag som såväl förra säsongen som denna säsongen är ett överspelslag. Det finns inget som tyder på att trenden mellan dessa lag ska brytas i morgon.
Ogiltigt spel-ID: 1195978
Kopitar har anslutit till Mora och visat att han är alldeles för bra för hockeyallsvenskan. Han gjorde 4 poäng i senaste matchen och visade klass. Det svänger som vanligt om Mora och det blir allt som oftast överspel när de är igång. Karlskoga har i sina två bortamatcher denna säsong gått över linan. Tror på en fartfylld match med många mål. Jag tror också på en hemmaseger men ser högre värde i överspelet.
Kan komma något mer spel under morgondagen.