Hej sheriffen78. Tycker omgången känns "jobbig". Kan inte bestämma mig om den är svår eller lätt. Feelingen finns inte riktigt. Har inget kul alls att komma med. Däremot vill jag varna dig för att tro för mycket på Santino Amber. Man ska alltid gå på egna idéer så jag säger inte att du ska avstå spel på den.
Däremot är detta kalla fakta att ta i beaktning:
Tror absolut inte att Santino Amber kan spetsa då både 3 Milan Töll och 4 Pascal Laser är riktigt bra ut. Kraftig fördel Milan i spetsstriden. Dessutom tycker jag inte att Santino är tillräckligt bra för att vinna mot dessa hästar. Nu senast ramlade den, bokstavligt talat, undan i spets efter att ha fått bestämma i lustempo. Näst senast och för tre starter sedan har den bara hängt på (om ens det) efter perfekta resor. Så i mitt lopparkiv känns hästen inte tidig utan rent av iskall. Kanske hoppar spel helt nu till lunchen om jag inte hittar ngt fynd. Lycka till om du kör sheriffen78 och avstå som sagt inte spel om du tror på hästen bara för att jag inte tror på den. Presenterar bara kalla fakta och vill inte ha skyllen om Santino ramlar in som vinnare

.