Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-28, 11:34   #67
MrHansson
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tror personligen att det är lite fördel för Ystad IF, men känns inte riktigt som man vet var man har RIK i år, dem kan blixtra till och spela bra stundtals, och inte minst hemma där man borde haft 2 poäng på kristianstad..hade man bara hållt ihop spelet lite bättre senast mot malmö skulle man vunnit där och en stark insats borta mot Lugi där man får stryk med endast 2 bollar, det ska sägas att RIK likt Ystad är två helt olika lag vad det gälelr hemma och borta spel, tror detta blir grymt jämnt idag, vågar inte välja sida, dock tror jag det blir ganska mål snålt idag, senast mot malmö blev det 61 mål, men då ska det sägas att det var "hawaii handboll" rakt igenom, mot lite mer struktrerade lag som inte trycker på samma sätt likt malmö så har det blivit 51, 50 och 50 mål den här säsongen, ystad har två målglada matcher i bagaget och dem har kommit på hemmaplan där man spelar en helt annan handboll en man gör på bortaplan, man har spelat en bortamatch detta året och då blev det endsat 49 mål, man har helt enkelt svårt att få in bollen på borta plan, lägg där till att man har Fredrik Ohlander bakåt som förmodligen är seriens bästa målvakt,

För mig blir det under 54 mål i dagens match!
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat