Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-28, 23:42   #74
AndreasB1897
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

2012-09-29 Hammarby IF - IK Sävehof (Swed Elits)



Datum: 2012-09-29
Tid: 18:30
Sport: Handboll
Land: Sverige
Liga: Swed Elits
Match: Hammarby IF - IK Sävehof
Period: ft

Spel: IK Sävehof -4.5
Insats: 2.5
Odds: 1.97
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Dags att ta ner Hammarby på jorden?

Hammarby tar emot Sävehof hemma i Eriksdalshallen där man än så länge i år är obesegrade, 29-21 mot Skövde. Hammarby är tro det eller ej obesegrade efter 3 omgångar i Elitserien, man har slagit Skövde och dom två nykomlingarna Skånela och VästeråsIrsta. Som jag nämnt innan så har bajen inga speciella nyförvärv inför i år då ekonomin är körd i botten och man höll på att tappa sin elitlicens i slutet av förra säsongen. Jag har även tänkt att spela under 56.0 i denna matchen och av bajens 3 matcher dom spelat denna säsongen så har 2 gått under och 1 över (29-28 mot Skånela). Imorgon tror jag det kommer mycket folk till Eriksdal men som man vet vid det här lagret så hade det höjt alla lag i hela världen förutom bajen, jag tror t.o.m det kan vara negativt då det är många unga och orutinerade spelare i laget och just för att det är bajen.

Sävehof mötte i veckan rumänska Constanta i Champions League och det var den första matchen man verkligen var gamla Sävehof, det blev också vinst med 35-31. Det var en match där försvar knappt existerade och det var oerhört många gånger målen kom när anfallande lag var fria (genombrott eller kontring). Jag tror Sävehof kommer fokusera lite mer på försvaret idag (Lördag) och inte släppa in 31 bollar igen. Sävehof har annars startat Elitserien på ett högst mediokert sätt. Började med 2 förluster mot Alingsås och Guif för att sedan dom 2 senaste matcherna vinna mot Skånela och Skövde. Har Sävehof kommit igång nu då? Ja jag tror faktiskt det, spelare som Bliznac verkar ha kommit in i laget mera och jag tror Sävehof vinner detta med god marginal. Jag kommer även välja att spela under då Sävehof också har 3 matcher under 56.0 och 1 match över. Jag tycker helt enkelt linan är lite för hög här.

Jag kommer att spela följande: 2.5/5u på Sävehof -4.5 @ 1.97 på Pinnacle och 3/5u på Under 56.0 @ 1.85 på Nordicbet.

Lycka till om ni hänger på!
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat