Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-29, 01:01   #24
axelroos

axelrooss avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 148

Svensk boll 2013
Stats: 29 - 38 - 5
ROI: 86.19%
Vinstprocent: 43.28%

Standard

Nu har även GAIS-spelarna insett att säsongen är över, något alla andra insåg för ett bra tag sedan. Nu ska man försöka ladda om och ta sig an Norrköping på Idrottsparken på måndag.
Thorvaldsson och Frempong är avstängda i i Norrköping (avbräck!) medan Ayarna är avstängd i GAIS. Synd att inte GHT är med, men det här ska Peking vinna ändå. Du kan spela IFK -0.75 @ 1.80+ för tillfället, och det känns som ett fruktansvärt bra spel. Jag anser att oddset bör gå ner ungefär en kvartsboll för att vara korrekt.
Full pull på Norrköping, heja heja!

Vidare tror jag att AIK repar sig efter det tråkiga krysset mot Elfsborg och slår Sundsvall borta. Att AIK förlorar har jag svårt att se, men eftersom -0.25 är lite av en favoritline för min del hugger jag den. 1.79.

Trots sina avbräck tror jag att Elfsborg täcker linen mot Örebro hemma. Även för ÖSK är säsongen slut iochmed att de andra bottengängen plockat en del poäng på sistone. Nu har Elfsborg vissa problem i truppen, Jon Jönsson och Hult missar med största sannolikhet matchen. Ishizaki finns det fortfarande hopp för att han kan vara med. Elfsborg trupp är dock bred och jag anser att täckning finns. -1.5 @ 1.97 gillar jag!

HIF tror jag också på i omgången som följer. ÅFF har varit bedrövliga på naturgräs under året (har plockat 3 poäng på underlaget), och HIF har en i mina ögon riktigt fin trupp. Visst fokus lär finnas på EL i veckan, men jag tror att kvaliten i laget ska räcka till här. Jag är lite osäker på hur oddsen kommer röra sig i matchen, men jag ser iallafall värde i HIF -1 @ 2.09.

Tycker också att Gefle pk @ 1.91 känns lite väl generöst hemma mot Kalmar, men Kalmar har jag svårt att få grepp om i år så insatsen blir liten.
axelroos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat