Citat:
Ursprungligen postat av Fiskfan
13.00 Vänersborg - Kungälv
Tror det kan bli över 7,5 mål och jag tror även Vänersborg kan vinna... Vänersborg har haft lite tid ihop nu med Jocke (Hedkvist) och laget var inte dåligt före Jocke... Kungälv har jag inte varit så imponerad av....
|
Vänersborg vinner - men det blev tajt. Under 7,5 mål blev det... Enligt folket på plats så åkte dom mest runt på mitten... Skapade väldigt lite...
Citat:
16:00 Örebro - Sandviken
Sandviken kommer ju såklart dänga Örebro, rätt rejält, men över 11,5 mål? Njae...
Handikapp -7, det tror jag inte heller på. Klart att det kan bli 1-9 eller så, men risken är stor att målskillnaden "bara" är 5-6 mål....
|
Matchen slutar 4-9, 5 måls skillnad. Dock långt över 11,5. Mycket mål på slutet av matchen.... Enligt vad jag hört spelade Örebro bra och Sandviken spelade mindre bra.
Citat:
19:00 Villa - Hammarby
Villa är favoriter enligt Svenska Spel och herr Arver... Franco tippar också Villa ( http://iof1.idrottonline.se/SvenskaB...artsfinalerna/)
Jag tvivlar. Per Törnberg har varit skadad. Hammarby har spelat bra på försäsongen utan Patrik Nilsson.
Jag spelar denna matchen med handikapp, +2 Hammarby.
|
Hammarby vinner med 1-4. Jag har inte hunnit få info om matchbilden ännu.
Citat:
22:00 Västerås - GAIS
Intressant match, över 7,5 mål borde det bli. Västerås har visserligen tappat spelare, men Västerås har spelat över 7,5 mål i 8 av sina 10 matcher på försäsongen.... (totalt antal mål, inte gjort själva bara).
GAIS i sig är ju inget dåligt lag... Vinsten sitter långt borta, men det är heller inte omöjligt....
|
4-1 slutar matchen till min förtvivlan. En GAIS-seger hade varit bra.
Dagens matcher som just nu bara Svenska Spel har odds ute för.... fast bara för 2 av matcherna:
10:00 Kungälv - Örebro
Svenska Spel har ett intressant spel här, Örebro att vinna med +4. 1,9x pengarna....
13:00 Villa - GAIS
Inga odds uppe än så länge. Villa vinner, men med hur mycket?
17:00 Vänersborg - SAIK
SAIK ska vinna och Svenska spel har hcp -2 till 1,90... Den är för mig av intresse...
20:00 Hammarby - Västerås
Inga odds ute ännu och för mig är såklart Hammarby favoriterna, återstår att se vad spelbolagen kommer med...
Någon som ens läser denna tråd?
Någon som har någon åsikt? Kanske är på plats?
Lördag